Asiakkaamme

Teemme päivittäin upeiden asiakkaidemme kanssa hommia!

Tiina Rättö

› Case: Finavia

Notkia IT tuottaa Finavialle elinkaaripalvelua Efecte– järjestelmän ylläpitoon ja tukeen. Notkia auttaa Finaviaa järjestelmän ajantasaisuuden ja jatkuvuuden turvaamisessa sekä Finavian tuki- ja muutospyyntöjen toteuttamisessa. 

Yhteistyö Notkian kanssa on sujunut hyvin. Notkialla on Finavialle nimetty vastuuhenkilö, jonka tavoittaa usein lyhyellä varoitusajalla joko sähköpostitse tai puhelimitse ja akuutit tukitarpeet hoituvat usein suhteellisen ketterästi.

Jori Huhtanen, hankintapäällikkö

› Tutustu asiakastarinaan

Tiina Rättö

› Case: Fimlab

Päijät-Hämeessä käyttöönotettiin uusi verensiirtotietojärjestelmä ja Notkia IT:n projektipäällikkö vastasi projektin johtamisesta.

Ulkoinen projektipäällikkö on hyvä vaihtoehto. Se vapauttaa meillä aikaa muulle tekemiselle.

Tomi Koski, hematologian erikoisalajohtaja

› Tutustu asiakastarinaan

› Case: Sydänsairaala

Kun asiakkaamme Sydänsairaala laajensi toimintaansa Keski-Suomen keskussairaalaan, Notkia IT:n projektipäällikkö vastasi Sydänsairaala Novan IT-osuudesta.

Hanke onnistui hyvin! Sitä vietiin sujuvasti läpi tilanteessa, jossa paikallisten toimittajatahojen sekä muutoksen pyörteissä olevan henkilökunnan työjonot olivat äärimmilleen kuormitettua jo heti lähtötilanteessa. 

Janne Hulkkonen, kehitysjohtaja

› Tutustu asiakastarinaan

Jouni Oksaharju ja Mika Mantere

› Case: ABB

Projektissa parannettiin yritysturvallisuutta ja helpotettiin sisäistä valvontaa ottamalla käyttöön uusi riskinhallintamalli ja poistamalla vaarallisia työyhdistelmiä.

Projektipäälliköllä oli tuntemus alalta, ja hän oli ollut mukana käyttöoikeuksien kehittämisessä pidempäänkin.  Hän oli itsenäinen ja pystyi viemään asioita omatoimisesti eteenpäin.

Samuli Karhu, ERP manager

› Tutustu asiakastarinaan

› Istekki Oy

Notkia IT:n projektipäällikköpalvelu auttaa asiakkaamme Istekin projektitoimistoa akuuteissa kuormatilanteissa tarjoamalla osaavia projektipäälliköitä johtamaan terveydenhoitoalan it-projekteja.

Notkian projektipäälliköiden avulla olen saanut myös Istekin asiakastyytyväisyyttä projekteissa nostettua. Todellakin voin suositella Notkiaa kumppaniksi! 

Annika Mäenpää, projektitoimiston ryhmäpäällikkö

› Tutustu asiakastarinaan

› Case: Pirkanmaan sairaanhoitopiiri – 116117 päivystysapu

Pirkanmaalaisia palveleva päivystysapu 116117 otettiin käyttöön vuoden 2021 alussa. Notkia IT:n projektipäällikkö vastasi palvelun käyttöönoton IT-osuudesta.

Projektipäällikkö johti projektitiimiä pitäen kokonaisuuden hallinnassa ja sinnikkyydellään raivasi matkalla eteen tulleet haasteet yhteistyössä muun projektitiimin kanssa.

Markus Markkinen, sairaalainsinööri

› Tutustu asiakastarinaan

Caruna Oy

Yhteistyö Notkian kanssa on alkanut vuonna 2015. Siitä lähtien Notkia on toiminut Carunan ITSM-asiantuntijana ja auttanut Efecte-järjestelmän kehitys- ja ylläpitotöissä viikoittain.

Notkian asiantuntijat ovat olleet joustavasti käytettävissä lyhyelläkin varoitusajalla, mikä on luonut antoisan luottamussuhteen meidän ja Notkian välille. Tehtävät on otettu ripeästi työnalle ja toimivat ratkaisut ovat syntyneet nopeasti. Joustavaa, tehokasta ja asiantuntevaa palvelua.

Jani Laalo, ICT-palvelupäällikkö

› Tutustu asiakastarinaan

› Pirkanmaan sairaanhoitopiiri – Puhepalveluiden siirtoprojekti

Syksyllä 2019 Pirkanmaan sairaanhoitopiirissä käynnistyi mielenkiintoinen ja haastava puhepalveluiden siirtoprojekti, jossa samalla tehtiin myös mittava teknologinen uudistus.

Yhteistyö projektipäällikön kanssa oli erittäin sujuvaa. Tällä kokemuksella voin suositella Notkian projektipäälliköitä!

Juha Aalto, tietohallinto- ja teknologiavastuualueen johtaja

› Tutustu asiakastarinaan

Efecte Oy

Notkian ja Efecten yhteistyö on kestänyt jo vuosikymmenen ajan. Käytännössä yhteistyökumppanuus tarkoittaa yhteisiä asiakastoimituksia, käyttöönottoprojekteja sekä erilaisia pienkehityshankkeita.

Esimerkiksi Sami on tehnyt paljon sopimustenhallinnan ratkaisuja, joten on luonnollista ottaa Sami konsultiksi tällaisiin projekteihin. Tuija puolestaan suoriutuu mistä tahansa Efecte-projektista älyttömän hyvin tehden hyvää laatua. Hänen kanssaan ei tarvitse miettiä, mihin hommaan hän soveltuu, vaan aina onnistuu!

Teemu Lyytinen, partner lead

› Tutustu asiakastarinaan

› Tampereen kaupunki – Efecte-palvelut

Efecte on kriittinen järjestelmä Tampereen kaupungin tietohallinnon toiminnalle ja Notkia IT auttaa sen ylläpidossa ja kehittämisessä. Näin on ollut jo Notkian alkuajoista eli vuodesta 2010 lähtien.

Mielestämme Notkian palvelu on ollut joustavaa ja pyyntöihin on reagoitu nopeasti. Olemme olleet palvelualttiuteen tyytyväisiä. Kun apua on tarvittu, sitä on saatu nopeasti.

Juha Haapamäki, palvelupäällikkö

› Tutustu asiakastarinaan

› Tampereen kaupunki – O365 projektit

Vuoden 2020 lopussa Tampereen kaupungin tietohallinnossa saatiin kaksi isoa Office 365 projektia maaliin. Projekteilla tavoiteltiin toiminnan, ajankäytön ja tilankäytön tehostumista. Tavoitteet saavutettiin hyvin.

Notkian projektipäällikkö oli kokenut, ja pääsimme nopeasti samalle projektikartalle. Hän lähti pelottomasti ottamaan organisaatiota haltuun, ja teki hyvin itsenäisesti hommia. Olemme olleet tosi tyytyväisiä Office 365 -projektiin ja projektipäällikön panokseen.

Arto Kahila, tietohallintopäällikkö

› Tutustu asiakastarinaan

Hekin luottavat osaamiseemme:

Ulkoinen asiantuntija tuo kokemusta.