ITSM ja Efecte

Teemme Efecten määrittely- ja käyttöönottoprojekteja sekä ylläpitotöitä vuosien kokemuksella.

l

Toimintamallien hionta ja konsultointi

Haluatko hyödyntää Efecte-järjestelmääsi entistä laajemmin ja tehokkaammin? ITSM-konsulttimme auttavat uusien toimintojen määrittelyssä, suunnittelussa, toteutuksessa ja sparraavat teidät parhaiden ITSM-käytäntöjen pariin.

Kehitystyöt ja ongelmanratkaisu

Törmäsitkö kimuranttiin ongelmaan, tai mietitkö järjestelmäsi kehittämistä? Avaamme Efecte-solmut ja toteutamme käyttöönotot kokemuksella. Efecte-asiantuntemuksemme avulla saat apua nopeasti.

Ylläpitopalvelu

Näkyykö teillä outoja virheviestejä ja haamudataa? Sujuva ja virheetön Efecte-järjestelmän käyttö varmistetaan kuukausihintaisella ylläpitopalvelulla. Nimetty yhteyshenkilö auttaa teitä tekemällä teknistä ylläpitoa, ongelmanratkaisua ja pieniä muutostöitä.

Apua Efecte-ympäristön kehittämiseen

Monipuoliset ITSM-osaajat

Jos etsit ITSM-asiantuntijaa, niin tulit oikeaan paikkaan. Yrityksen perustamisesta lähtien olemme auttaneet organisaatioita IT-palvelunhallinnan kehittämisessä ja ylläpidossa.

Olemme mestareita Efecten palvelunhallinta-alustan kanssa, ja taivutamme sen sopimaan teidän toimintatapoihinne. Hyödynnämme ITIL-viitekehystä kehittämistyössä, mutta melkeinpä vain mielikuvitus on rajana, mitä kaikkea Efectellä voi tehdä.

Meille on tärkeää, että sinä saat hankkimastasi ITSM-järjestelmästä kaiken mahdollisen hyödyn irti. 

Vuosien aikana olemme tehneet lukuisia ITSM-kehitysprojekteja. Esimerkiksi ratkaisuja IT-palveluihin, käyttövaltuuksiin, henkilöstöhallintaan, toimitiloihin, sopimustenhallintaan sekä taloushallintaan liittyen.

Meillä on myös oma Efecte-alustalle toteutettu ohjelmistotestauksen ratkaisu, jolla hallitaan testituloksia. Kysy lisää!

Vahvuutena henkilökohtainen palvelu

Autamme käyttöönotoissa sekä erilaisissa konfigurointi- ja muutoshallintaprojekteissa. Teemme sujuvasti määrittelyä ja konepellin alla konfigurointia. Joskus autamme yksittäisen ongelman ratkaisemisessa ja toisella kertaa voimme toteuttaa laajemman kehitysprojektin.

Toimimme asiakkaan edun mukaisesti, ja meidät valitaan kumppaniksi, kun toivotaan laadukasta ja henkilökohtaista palvelua. Meillä et jää asiakaspalvelujonoon tai viikkokausiksi työlistan hännille roikkumaan.

Asiakkaille tarjoamme:

  1. Nopea reagointi
  2. Kokemuksen tuoma varmuus – kuinka asiat kannattaa tehdä
  3. Pysyvä, tuttu kontakti asiakassuhteen ajaksi

Toiminta meidän kanssa on notkiata. Ota yhteyttä toivomallasi tavalla, jutellaan, selvitetään tarve ja aletaan hommiin. Annamme työstä aina tuntiarvion tai kuukausihinnan. Kaikista muutoksista sovitaan yhdessä, ja yllätyskuluja ei pääse syntymään. 

Asiakkaamme Caruna Oy

Yhteistyö Notkian kanssa on alkanut vuonna 2015. Siitä lähtien Notkia on toiminut Carunan ITSM-asiantuntijana ja auttanut Efecte-järjestelmän kehitys- ja ylläpitotöissä viikoittain.

Notkian asiantuntijat ovat olleet joustavasti käytettävissä lyhyelläkin varoitusajalla, mikä on luonut antoisan luottamussuhteen meidän ja Notkian välille. Tehtävät on otettu ripeästi työnalle ja toimivat ratkaisut ovat syntyneet nopeasti. Joustavaa, tehokasta ja asiantuntevaa palvelua.

Jani Laalo, ICT palvelupäällikkö

› Tutustu asiakastarinaan tästä

› Asiakkaamme Tampereen kaupunki

Efecte on kriittinen järjestelmä Tampereen kaupungin tietohallinnon toiminnalle ja Notkia IT auttaa sen ylläpidossa ja kehittämisessä. Näin on ollut jo Notkian alkuajoista eli vuodesta 2010 lähtien.

Mielestämme Notkian palvelu on ollut joustavaa ja pyyntöihin on reagoitu nopeasti. Olemme olleet palvelualttiuteen tyytyväisiä. Kun apua on tarvittu, sitä on saatu nopeasti.

Juha Haapamäki, palvelupäällikkö

› Tutustu asiakastarinaan tästä

Hekin luottavat ammattitaitoomme:

Kiinnostuitko?

Kysy lisää tai pyydä tarjous.

Mietitään yhdessä, miten voisimme parhaiten olla teille avuksi.

Ota yhteyttä